گرگان – رئیس هیئت بسکتبال شهرستان گرگان گفت: تیم قطران کاوه گرگان با برتری مقابل تیم رعد پدافند دزفول به فینال لیگ دسته اول بسکتبال کشور صعود کرد.

عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از دیدار سوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر چهارشنبه تیم قطران کاوه گرگان مهمان تیم رعد پدافند دزفول بود که در دیداری نزذیک با نتیجه ۶۹ بر ۶۸ به پیروزی رسید تا با برتری در دو دیدار از سه دیدار انجام شده مقابل تیم جنوبی، جواز حضور در دیدار فینال را کسب کند.

وی افزود: کوارتر نخست این دیدار با برتری ۱۵ بر ۱۲ گرگانی‌ها همراه بود، در کوارتر دوم هم تیم قطران کاوه ۲۳ بر ۱۴ به پیروزی رسید تا با برتری ۳۸ بر ۲۶ نیمه نخست را به پایان برساند.

چراغعلی تصریح کرد: گرگانی‌ها کوارتر سوم را ۱۴ به ۲۲ واگذار کردند اما نتیجه در پایان این کوارتر ۵۲ بر ۴۸ به سود قطران کاوه بود، در کوارتر چهارم هم تیم پدافند دزفول ۲۰ بر ۱۷ تیم برتر میدان بود اما نماینده گرگان در مجموع ۶۹ بر ۶۸ پیروز این دیدار شد تا راهی دیدار فینال شود.

وی یادآور شد: دیدار فینال رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های قطران کاوه گرگان و مهرام تهران برگزار خواهد شد.

لطفا نظر خود را در پایین همین صفحه درج نمایید