سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان لبنان گفت: شانس زیادی برای قهرمانی در مسابقات غرب آسیا داریم اما احترام به دیگر تیم‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاد الحاج بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران پس از پیروزی تیمش مقابل اردن در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان، اظهار کرد: در نخستین بازی‌مان در این مسابقات عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم و در دفاع بسیار خوب ظاهر شدیم که در نهایت منجر به پیروزی با اختلاف زیاد شد.

الحاج  افزود: اگر در تمام دیدارهای‌مان با این کیفیت بازی کنیم به طور قطع شانس زیادی برای قهرمانی در این مسابقات خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان لبنان در خصوص شناختش از دیگر تیم‌ها گفت: ما به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم، البته ایران تیم قدرتمندی بوده که در این مسابقات از حمایت تماشاگرانش هم بهره مند است و امیدواریم پیروز دیدار با ایران شویم.

الحاج تصریح کرد: جو سالن مسابقات در گرگان خیلی عالی است و امیدواریم تا پایان مسابقات تماشاگران مانند امروز در سالن حضور یابند و تشویق کنند.

دیدار تیم‌های لبنان و اردن در روز نخست مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان با برتری ۹۶ بر ۴۹ لبنان همراه بود.

لازم به ذکر است؛ مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا با حضور تیم‌های ایران، لبنان، سوریه، اردن و عراق، به میزبانی گرگان در حال برگزاری است.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/198 

منبع: مهر