رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای انتخاب دبیر و نایب رئیس نگرفته‌ام و باید با خانواده بسکتبال استان به جمع بندی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله کبیر بعدازظهر یکشنبه پس از انتخابش به عنوان رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: خوشحالم که خانواده بسکتبال گلستان مسئولیت را به یکی از اهالی این رشته سپرد اما کار بسیار سختی داریم و باید از تمام ظرفیت بسکتبال استان استفاده کنیم.

وی افزود: باید هیئت‌های شهرستانی را فعال کنیم تا خروجی خوبی برای بسکتبال گلستان داشته باشد، در بخش بانوان هم باید تلاش بیشتری داشته باشیم و این بخش را در تمامی شهرستان‌ها فعال کنیم.

کبیر تصریح کرد: در بسکتبال سه نفره هم ظرفیت زیادی داریم که موجب افزایش مهارت انفرادی بازیکنان می‌شود و در این بخش هم برنامه خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت داوران بسکتبال گلستان یادآور شد: خوشبختانه ارتباط خوبی با کمیته داوران فدراسیون بسکتبال داریم و از داوران توانمند استان در لیگ برتر استفاده خواهد شد.

رئیس هیئت بسکتبال گلستان در خصوص انتخاب دبیر و نایب رئیس گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و باید با خانواده بسکتبال استان به جمع بندی برسیم.

کبیر در خصوص انصراف فرهاد زحمتکش از انتخابات در حمایت از وی خاطرنشان کرد: آقای زحمتکش در خصوص انصرافش با من مشورتی نکرد فقط گفته بود در انتخابات شما را غافلگیر می‌کنم، در هر صورت ایشان زحمات زیادی برای بسکتبال استان کشیده‌اند و در تشکیلات هیئت جایی برای ایشان در نظر خواهیم گرفت.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/241 

منبع: مهر