گرگان – سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان کاهش حضور تماشاگران را حاصل نتایج ضعیف این تیم دانست.

به گزارش سایت جاست گرگان بسکتبال، سید زمان حسینی شامگاه دوشنبه پس از شکست خانگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مقابل تیم پتروشیمی بندرامام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با تیمی بازی کردیم که باید در جام باشگاه های آسیا برای قهرمانی تلاش کند. در مقابل پتروشیمی شجاعانه بازی کردیم اما بضاعت ما بیش از این نبود.

حسینی درباره پیروزی تیم شهرداری در پایان کوارتر سوم گفت: می دانستیم که این نتیجه بادوام نیست و نمی توانیم تا پایان بازی پایاپای حرکت کنیم. با این وجود از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی ساسون آبرامیان را به علت آسیب دیدگی در اختیار نداشتیم و تمام دقایق بدون بازیکن پست پنج بازی کردیم.

وی درباره اعتراضاتی که به تعویض هایش می شد، تصریح کرد: بازیکنی که چهار خطا مرتکب شده را باید تعویض می کردم تا در دقایق پایانی بتوانم از وجود او استفاده کنم و بازیکنی که ۳۵ دقیقه در زمین حضور داشته حق دارد پنج دقیقه استراحت کند.

درباره نتایج تیم شهرداری واقع بین باشیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به کاهش حضور تماشاگران در سالن گفت: به هواداران حق می دهم که ناراحت باشند و شرمنده آنها هستیم. تماشاچی به دنبال پیروزی تیمش است و حق دارد اما ای کاش در کنار نتیجه به کیفیت فنی بازیکنان جوان هم توجه کنیم.

حسینی افزود: تیمی که میانگین سنی بازیکنانش کمتر از ۲۳ سال است و بازیکن خارجی هم ندارد چه جایگاهی می تواند کسب کند؟ لطفا کمی واقع بین باشیم.

وی درباره اظهار سرمربی تیم پتروشیمی مبنی بر رشد تیم شهرداری گرگان بیان کرد: رشد تیم ما را همه می بینند اما آنهایی که باید، نمی بینند! بضاعت تیم ما همین است و باید با همین بازیکنان لیگ را به پایان برسانم.

وی همچنین از تغییر سرپرست تیم شهرداری خبر داد و گفت: جایگاه آقای حسن طیبی ارتقا یافت و به عنوان مشاور فنی منصوب شده و هادی ایزدپناه از بازی گذشته سرپرست تیم شهرداری شده است.

لازم به ذکر است؛ از هفته چهاردهم و پنجم دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور تیم های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندرامام به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۸۸ بر ۷۴ به سود تیم جنوبی خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

http://justgorganbasketball.blog.ir/post/138