گرگان - تیم یس آل گرگان در هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال در دیداری خانگی دست به شگفتی زد و مقابل تیم قدرتمند پالایش نفت آبادان پیروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعد از ظهر پنجشنبه تیم یس آل گرگان در سالن امام خمینی (ره) و با حضور ۵۰۰ تماشاگر میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که در دیداری نزدیک و پر هیجان ۷۸ بر ۷۷ به پیروزی رسید.

تیم یس آل گرگان در کوارتر نخست ۲۲ بر ۱۳ پیروز شد و کوارترهای دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۱۸ به ۲۱، ۲۱ به ۲۲ و ۱۷ به ۲۱ واگذار کرد.

صالح مخدومی سرمربی یس آل گرگان در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه بابک نظافت، رهام کبیر، نیما بخشی، تایرون مک نیل و دوین میشل وارد میدان کرد و در آن سو تیم پالایش نفت آبادان با سرمربیگری هماد سامری و ترکیب اولیه مهراد آتشی، محمد حسن زاده، آرمان زنگنه، محمد جمشیدی و استیون برت در میدان حاضر بود.

قضاوت این دیدار بر عهده ابراهیم عباس زاده به عنوان سرداور و شهرام کرمی و سروش خادم حسینی به عنوان داوران اول و دوم بود و نظارت آن را محمد شفیعی بر عهده داشت.

تیم یس آل گرگان در پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب چهار برد، ۹ باخت و مجموع ۱۷ امتیاز در مکان هفتم جدول‌ قرار دارد.

نماینده گرگان در ادامه رقابت‌ها و از هفته شانزدهم، دوشنبه چهارم مهمان رعد پدافند خوزستان است.