گرگان – سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ضمن نارضایتی شدید از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: مقابل حریفان بدون تمرکز بازی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هماد سامری عصر پنجشنبه پس از شکست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در مقابل تیم یس آل در گرگان اظهار کرد: بازی خوبی بود، تماشاگران از تماشای آن لذت بردند و به تیم یس آل بابت پیروزی تبریک می گویم.

سامری افزود: بازی را بدون تمرکز شروع کردیم و رفته رفته اختلاف افزایش یافت. پس از آن تاکتیک دفاعی را از حالت نفر به نفر (من تو من) به منطقه ای (زون) تغییر دادیم و توانستیم نتیجه را برگردانیم.

وی ادامه داد: در دو دقیقه پایانی هرگاه که مالک توپ می شدیم با بی تجربگی آن را از دست می دادیم. این اتفاق در حالی افتاد که بازیکنان بی تجربه نیستند و این حجم از اشتباه از بازیکنانم بعید است.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان تصریح کرد: برای چندمین بار از اشتباهات بازیکنان ضربه می خوریم و از آنها به شدت ناراضی هستم و حتما با آنها برخورد خواهم کرد.

سامری در پاسخ به این سوال که آیا تیم یس آل را دست کم گرفته بودید؟ گفت: خیر، گرگان را دست کم نگرفتیم. متاسفانه در چند بازی اخیر بدون تمرکز بازی کرده ایم. در مقابل مهرام ۲۰ اختلاف جلو بودیم اما نیمه دوم کم آوردیم و در این بازی، شروع بدی داشتیم و بعد به فکر جبران افتادیم. باید روند یکسانی در طول بازی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جوانگرایی تیم یس آل قابل تقدیر است، گفت: با برنامه ای که مسئولان تیم یس آل طراحی کرده اند در سال های آینده می توانند با بازیکنان بومی در لیگ برتر بازی کنند.

وی درباره اعتراضات به داوری اظهار کرد: ما به اندازه عوامل تیم حریف اعتراضی به داوری نداشتیم. در مجموع عملکرد داوری بر نتیجه تاثیری نداشت.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان درباره عملکرد این تیم در ادامه فصل گفت: بازی بعدی ما مقابل تیم رعد پدافند است و باتوجه به عملکرد امروز بازیکنانم نمی توانم بگویم که از پیش برنده هستیم.

سامری تصریح کرد: با این وضعیت فکر می کنم چهارم جدول شویم و امسال برای پلی آف کار دشوارتری در پیش خواهیم داشت.

لازم به ذکر است؛ از هفته پانزدهم و ششم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال، تیم یس آل در گرگان با نتیجه ۷۸ بر ۷۷ مقابل تیم پالایش نفت آبادان پیروز شد و چهارمین برد فصل را جشن گرفت.