پس از چالش‌ها و کش و قوس‌های فراوان، شهردار گرگان «حمیدرضا کلاسنگیانی» را به عنوان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان انتخاب کرد.

به گزارش وبسایت جاست گرگان بسکتبال ؛ از یک ماه گذشته پس از انتشار مطلب و پیگیری‌های در خصوص وضعیت بسکتبال شهرداری گرگان و با توجه به حساسیت افکار عمومی نسبت به مسائل پیرامونی این تیم که از سال گذشته مطرح شد، موضوع حضور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفت.

اخبار متعددی در خصوص ادغام  تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تیم «یس آل» و یا حضور مستقل در لیگ برتر مطرح بود که شامگاه گذشته سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان حضور مستقل شهرداری گرگان در لیگ برتر را اعلام کرد و امروز شهردار گرگان نیز این خبر را در صحن شورای اسلامی شهر گرگان تائید کرد.

خبرهای مختلفی در خصوص انتخاب سرمربی و اعضای کادر فنی این تیم به گوش می‌رسید و در نهایت حمیدرضا کلاسنگیانی که در حال حاضر رئیس هیات بسکتبال گرگان است و سابقه حضور در کادر فنی بسکتبال شهرداری گرگان را نیز در کارنامه خود دارد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در آخرین گفت‌وگویی که با شهردار گرگان داشتم، وی به صورت شفاهی به من ابلاغ کرد که سرمربی تیم هستم.

وی که کارمند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان نیز است، تاکید کرد: هنوز حکم برای من صادر نشده و ابلاغ کتبی به من نداده است.

کلاسنگیانی در پاسخ به اینکه آیا کادر فنی تیم را انتخاب کرده است یا خیر، گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و منتظر هستم ابلاغ کتبی و رسمی به من ابلاغ شود و در آن زمان ضمن انتخاب، اعضای کادر را رسما اعلام خواهم کرد.

وی افزود: احتمال دارد تا فردا این حکم صادر و ابلاغ شود.

گفتنی است، بر اساس اخبار موثق، اسدالله کبیر سرمربی اسبق تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان مدیر فنی تیم انتخاب شده است.

منبع: گلستان ما