حمیدرضا کلاسنگیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمرینات تیم بسکتبال شهرداری گرگان با حضور بازیکنان بومی وارد هفته سوم شده و امروز نخستین جلسه تمرینی برای بازیکنان تستی بود که به دلیل قطعی برق سالن علیمحمدی گرگان، لغو شد.

وی افزود: از دیگر بازیکنان بومی که آمادگی دارند دعوت کرده‌ایم که برای تست در تمرینات تیم حضور پیدا کنند تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌های بومی استفاده کنیم.

کلاسنگیانی در خصوص وضعیت دیگر اعضای کادر فنی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: من اسامی اعضای کادر فنی تیم را به مدیریت باشگاه تحویل داده‌ام و در انتظار صدور ابلاغ آنها هستیم.

وی ادامه داد: برای مربی بدنساز هم پیشنهاد من آقای وجیه الله شهری است که البته ایشان درگیر تیم ملی کبدی برای حضور در بازی‌های آسیایی هستند و اگر شرایط مهیا نشود مربی دیگری را معرفی خواهم کرد.

بازیکنان مورد نظر ما تمایل به حضور در گرگان دارند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره برای جذب بازیکنان را آغاز کرده‌اید، گفت: با دو بازیکن ملی پوش و سه بازیکن دیگر مذاکراتی داشته‌ایم که به دلیل وجود هواداران بسکتبالدوست گرگانی و خوش حسابی باشگاه شهرداری، تمایل به حضور در گرگان دارند.

کلاسنگیانی افزود: در خصوص بازیکنان بومی هم از همان ابتدا عنوان کردیم که حضور در تمرینات به معنی بستن قرارداد نیست و بازیکنانی که شرایط بهتری داشته باشند جذب خواهند شد.

وی ادامه داد: جذب بازیکن خارجی هم با توجه به نوسانات ارز بسیار سخت شده و اگر بتوانیم از طریق ارز دولتی بازیکن خارجی جذب کنیم بهتر است زیرا جذب بازیکن خارجی با ارز آزاد بسیار سنگین تمام خواهد شد.

وی یادآور شد: البته در حال بررسی شرایط بازیکنان خارجی هم هستیم تا از کار عقب نمانیم اما جذب آن بستگی به شرایط دارد.

امیدواریم به ناکامی بسکتبال گرگان پایان دهیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه آرامش بر فضای تیم حاکم است، اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون هیچ حاشیه‌ای نداشته‌ایم و اگر عده‌ای شیطنت کنند ما به دنبال حاشیه نخواهیم رفت.

کلاسنگیانی افزود: تمام تلاش ما این است که با تصمیم جمعی کادر فنی، کمیته فنی و مدیر فنی، تیم خوبی را آماده و روانه مسابقات کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم پس از چند سال ناکامی بسکتبال گرگان، جایگاه خوبی کسب کنیم تا موجب رضایت اهالی بسکتبال و هواداران شود.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی پیشکسوتان، هواداران و رسانه‌ها کمال نشکر را دارم که حمایت‌های خود را از تیم بسکتبال شهرداری گرگان دریغ نکرده‌اند و من هم قول می‌دهم تمام توان خود را برای موفقیت بسکتبال گرگان بگذارم.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/170 

منبع: مهر