رقابت‌های بسکتبال نوجوانان زیر 16 سال آسیا ششم الی یازدهم مرداد ماه در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

ابراهیم کریمی رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان در رابطه با تمهیدات در نظرگرفته شده برای این رقابت‌ها به سایت فدراسیون بسکتبال گفت: «بنابر صورتجلسه مصوب شده بین هیئت بسکتبال استان گلستان و اداره کل ورزش و جوانان استان تمامی شرایط میزبانی از رزرو هتل و پذیرایی و ایاب و ذهاب تیم‌ها گرفته تا خدمات جانبی مثل درنظرگرفتن مترجم و مهیا کردن محل تمرینات برای تیم‌های خارجی آماده است. »

کریمی عنوان کرد: « سالن برگزاری رقابت‌ها نیز آماده است. با تلاش‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کاستی‌های سالن امام خمینی (ره) برطرف شده است. سیستم سرمایشی این سالن نیز طی دو روز آینده تکمیل می‌شود.»

رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان افزود: «این سالن پیش از این فقط یک اسکوربورد داشت اما در رقابت‌های غرب آسیا دارای دو اسکوربورد خواهد بود. اسکوربورد جدید طی دو روز آینده نصب می‌شود. یک جفت حلقه نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.»

وی در ادامه گفت: «رختکن‌های جدیدی برای مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده و مکانی برای گرم کردن همه تیم‌ها از این پس در سالن پیش از آغاز بازی وجود خواهد داشت. تقریبا همه موارد مورد نیاز تا هشتاد درصد برآورده شده و 20 درصد باقی مانده طی دو روز آینده عملی می‌شود.»

کریمی تصریح کرد: «همه چیز آماده برگزاری رقابت‌های غرب آسیاست. اداره کل ورزش و جوانان استان بخش عمده هزینه‌ها را تقبل کرده است. گزارش‌های مکتوب در اینباره را نیز به فدراسیون بسکتبال ارسال کرده‌ایم.»

رئیس هیئت بسکتبال گلستان یادآور شد: «تبلیغات محیطی در رابطه با برگزاری این رقابت‌ها در سطح شهر نصب شده است و با لیدرها نیز گفت و گویی را انجام داده‌ایم. حضور خانواده‌ها در این رقابت‌ها مانعی ندارد.»

وی در پایان گفت: «تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران زودتر از آغاز رقابت‌ها به گرگان می آید تا اردوی تمرینی خود را برپا کند.»

 Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/171