کاپیتان تیم ملی بسکتبال نوجوانان گفت: بازیکنان خیلی پرتلاش در حال تمرین هستند تا بتوانیم قهرمان مسابقات غرب آسیا شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، امیرشایان حصاری شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت آمادگی خود و تیم ملی بسکتبال نوجوانان برای حضور در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا اظهار کرد: شرایط ما با توجه به برگزاری اردوها و مسابقات تدارکاتی که برگزار شد خیلی بهتر شده است.

وی ادامه داد: برای مسابقات غرب آسیا، سطح مسابقات و حضور کشورها خیلی بالا است و ما باید تلاش خیلی زیادی داشته باشیم تا بتوایم قهرمان شویم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال نوجوانان خاطرنشان کرد: خودم در سطح خوبی هستم و بازیکنان خیلی پرتلاش در حال تمرین هستند تا بتوانیم قهرمان شویم.

حصاری درباره میزبانی گرگان در این رقابت‌ها، گفت: خوشبختانه تا به اینجار کار میزبانی گرگان بسیار خوب بوده و ما می‌دانیم قرار است در شهری بازی کنیم که از هواداران بسکتبال بسیار پرشوری برخوردار است.

وی اضافه کرد: به طور قطع بازی در گرگان علاوه بر اینکه از لذت خاصی برخوردار است کمی سخت هم محسوب می‌شود و اینکه انتظار هواداران از ما بالا است کار ما را سخت می‌کند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال نوجوانان خاطرنشان کرد: حضور هواداران در سالن بسکتبال جای تقدیر دارد که می‌آیند و از بسکتبال ایران و از نوجوانان بسکتبال کشورمان حمایت می‌کنند و ما با تمام توان تلاش می‌کنیم که نتیجه خوبی را کسب کنیم.

حصاری گفت: این حمایت باعث افزایش انگیزه ما می‌شود و امیدوارم بتانیم قهرمان شویم.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/179 

منبع : فارس