سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان با بیان اینکه از مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان ۲ تیم به دور بعدی راه پیدا می‌کنند، گفت: همه تلاش و هدف ما این است که به عنوان تیم نخست و قهرمان این دوره کارمان را تمام کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسینم از گرگان، علی آرزومندی عصر امروز در جمع خبرنگاران دربارهمسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا که به میزبانی گرگان برگزار می‌شود، اظهار داشت: شناخت ما از تیم‌ها تجربی و شناختی است که عموماً از تیم‌های عراق و لبنان داریم که وضعیت خوبی در رده‌های پایه دارند.

وی افزود: این نخستین تورنمنتی است که رده‌های سنی نوجوانان در مسابقات شرکت می‌کنند؛ مانند بازیکن‌هایی که ما استفاده می‌کنیم و نخستین تورنمنتی است که شرکت می‌کنند. برای همین تیم‌ها ناشناخته هستند و باید در طول مسابقات آنها را آنالیز کنیم و به شناخت برسیم.

وی درباره دور برگشت این مسابقات هم گفت: هنوز تاریخی به صورت قطعی اعلان نشده اما احتمالا در آذر یا دی ماه امسال مسابقات دور برگشت برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ادامه داد: در مسابقات آسیایی از 16 تیمی که به آن راه پیدا می‌کنند، 4 تیم به دلیل میزبانی و سهمیه‌ها مشخص هستند و چند تیم دیگر نیز حضورشان در این مسابقات قطعی است.

وی با بیان اینکه از مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا 2 تیم به دور بعدی راه پیدا می‌کنند، گفت: همه تلاش و هدف ما این است که به عنوان تیم اول و قهرمان این دوره کارمان را تمام کنیم.

آرزومندی ادامه داد: این برای نخستین باری است که در شهر بسکتبال دوستی مانند گرگان که واقعا تماشاگران پرشوری دارد، این مسابقات برگزار می‌شود و می‌تواند آغاز خوبی برای بازی‌های و میزبانی‌های دیگر برای شهرهای مختلف باشد.

وی افزود: تماشاگران پرشور گرگانی با حمایت‌های خود از تیم در این دوره از مسابقات فدراسیون بسکتبال را برای دادن میزبانی به شهرهای دیگر امیدوار می‌کنند.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/186 

منبع:تسنیم