مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا از فردا وارد گرگان می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان، بهمن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا از فردا (جمعه پنجم مرداد) وارد گرگان می‌‌شوند.

وی ادامه داد: ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد فردا دبیرکل بسکتبال غرب آسیا و تیم ملی سوریه از تهران به سمت گرگان پرواز خواهد کرد و ساعت هفت صبح هواپیمای این تیم در فرودگاه گرگان به زمین می‌نشیند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: تیم ملی بسکتبال نوجوانان اردن نیز ساعت 6 و 30 دقیقه صبح فردا وارد فرودگاه گرگان خواهند شد.

طیبی گفت: تیم ملی بسکتبال نوجوانان عراق ساعت 10 شب از طریق زمینی وارد گرگان خواهند شد و تیم ملی بسکتبال نوجوانان لبنان نیز ساعت 18 فردا وارد فرودگاه گرگان خواهد شد.

وی در خصوص حضور خانواده‌ها در سالن برگزاری مسابقات تصریح کرد: در این مسابقات حضور خانواده‌ها در سالن آزاد است و مجوز آن از سوی شورای تامین استان صادر شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تاکید کرد: داوران گلستانی نیز در این مسابقات قضاوت خواهند کرد و این مسابقات فرصت بسیار خوبی برای جامعه داوری، نشان دادن فرهنگ هواداری بسکتبال دوستان گرگانی و نمایش ظرفیت‌های ورزش گلستان برای میزبانی مسابقات بزرگ است.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/190