به دلیل تاخیر در پرواز کشورهای شرکت‌کننده در مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا، برنامه برگزاری این مسابقات در گرگان تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با وجود قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی انجام شده برای مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا و اعلام آن از روزهای گذشته، قرعه‌کشی برگزاری مسابقات و برنامه زمان‌بندی این مسابقات به دلیل تغییر برنامه پروازی تیم‌های شرکت کننده تغییر کرد.

بر اساس اعلام برنامه جدید مسابقات، تیم ملی کشورمان که قرار بود در روز نخست مسابقات یعنی فردا شنبه ششم مردادماه جاری به مصاف سوریه برود، فردا از ساعت 18 به مصاف عراق خواهد رفت و ساعت 16 نیز اردن و لبنان باهم دیدار خواهند کرد.

روز یکشنبه هفتم مردادماه جاری نیز ساعت 16 لبنان و عراق دیدار می‌کنند و ساعت 18 نیز سوریه و اردن با هم به رقابت خواهند پرداخت.

روز دوشنبه هشتم مردادماه جاری، ساعت 16 ایران به مصاف اردن خواهد رفت و سوریه و لینان با هم مسابقه خواهند داد.

روز سه شنبه نهم مردادماه جاری، ساعت 16 ایران و سوریه با هم دیدار خواهند کرد و لبنان و عراق ساعت 18 به میدان خواهند رفت.

روز چهارشنبه دهم مردادماه جاری نیز ساعت 11 صبح ایران به مصاف سوریه خواهد رفت و ساعت 13 نیز عراق و اردن باهم دیدار خواهند کرد.

گفتنی است، تاکنون تیم‌های ملی کشورمان و اردن وارد گرگان شدند و تا صبح فردا تمامی تیم‌ها بجز سوریه وارد گرگان خواند شد و تیم ملی سوریه نیز به دلیل تاخیر در پروازها، ظهر فردا به گرگان خواهد رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده 6 داور خارجی و سه داور ایرانی این مسابقات را قضاوت خواهد کرد که نام محمد رجبی داور خوب گلستانی نیز در لیست داورها دیده می‌شود و 11 داور میز و 6 آمارگیر مسابقات نیز از گلستان هستند.

«جان تابت» دبیرکل فدراسیون غرب آسیا، «علی توفیق» دبیر فدراسیون بسکتبال کشورمان نیز صبح امروز وارد گرگان شدند.

بر اساس این گزارش، مسابقات در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/194 

منبع:فارس