تیم بسکتبال نوجوانان کشور لبنان در نخستین دیدار مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان برابر تیم اردن به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، نخستین دیدار مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا عصر امروز بین تیم‌های لبنان و اردن در سالن امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد که در پایان تیم لبنان با نتیجه 96 بر 49 برابر تیم اردن به برتری قاطع رسید و خود را به عنوان رقیب اصلی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها معرفی کرد.

 در این دیدار تیم لبنان در کوارتر نخست با نتیجه 22 بر 11 و در پایان نیمه نخست با نتیجه 51 بر 20 برابر تیم اردن به برتری دست یافت و در کوارتر سوم نیز 75 بر 31 برابر حریف خود پیروز شد و د رپایان نیز با نتیجه 96 بر 49 به برتری رسید.

در این دیدار تیم اردن با ترکیب عیسی خالدون اوگلا البواب،قسان حسین کاظم الکورد، عمر سامر هنانیا، ادوارد سیزف ادوار هداد و عمر حسونه صالح و تیم لبنان با ترکیب امینه ال معلوف، کارل کوزاه، رودی الحاج موسا،یوسف خیات ملک السلمانیان به مصاف هم رفتند.

این دیدار را آقایان هادی سالم، محمد رجبی، مهران کیش قضاوت کردند و حضور بانوان در سالن مسابقات نیز آزاد است و د رسالن حضور دارند.

در دیدار دوم از دقایقی دیگر قرار است تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان به مصاف تیم عراق برود.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/199 

منبع: تسنیم