سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان لبنان گفت: با بازی خوب در برابر همه تیم‌های حاضر می‌توانیم قهرمان مسابقات شویم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، جاد الحج در پایان مسابقه تیمش در برابر تیم اردن که با اختلاف زیادی این تیم را شکست دادند، اظهار داشت: نخستین بازی تیم ما در این تورنمنت بود که امیدواریم همه بازی‌ها را با همین روند پیش ببریم وق هرمان این تورنمنت شویم.

وی تاکید کرد: نخستین بازی ما در این تورنمنت بود و توانستیم با بازی خوب تیم اردن را شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان لبنان تصریح کرد: دفاع در بازی بسکتبال بسیار مهم است و تیم ما از لحاظ دفاعی قوی است و توانستیم بازی را در نیمه نخست به نفع خودمان تمام کنیم و این روند را تا پایان بازی حفظ کردیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال لبنان درباره ادامه این تورنمنت و قهرمانی تیمش هم اظهار داشت: اگربچه‌های ما همه بازی‌ها را این‌گونه باقدرت وارد شوند این مسابقات را با قهرمانی به پایان خواهیم برد.

جاد درباره مسابقات در برابر ایران هم گفت: اول به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم اما واقعیت این است که ایران تیم خوبی است و در مقابل ایران این‌گونه نمی‌توانیم بازی یک‌طرفه‌ای داشته باشیم اما امیدواریم خوب بازی کنیم و بازی را ببریم.

وی درباره تماشاگران گرگانی و میزبانی گلستان هم تاکید کرد: جو مناسبی در سالن بود و بچه‌های ما را تشویق کردند و امیدواریم تا آخر بازی‌ها همین‌گونه باشد و گرگان شهر عالی است و ما برای همه احترام قائلیم.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/200 

منبع: تسنیم