مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان اردن گفت: تیم لبنان در کارهای دفاعی فوق العاده است و دیدار بعدی مقابل سوریه هم سخت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ابوقرا بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران پس از شکست تیمش مقابل لبنان در نخستین روز مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان، اظهار کرد: تیم بسیار جوانی داریم و خستگی بازیکنان ما موجب شکست با اختلاف زیاد مقابل لبنان شد.

ابوقرا افزود: لبنان تیم فوق العاده‌ای است که کارهای دفاعی را به خوبی انجام می‌دهند و از موقعیت‌ها در این دیدار به خوبی استفاده کردند و پیروز شدند.

مربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان اردن در خصوص بازی بعدی این تیم مقابل سوریه گفت: به طور قطع بازی بسیار سختی خواهد بود اما امیدوار هستیم تا نمایش بهتری نسبت به دیدار امروز داشته باشیم و موفق شویم.

وی در خصوص میزبانی گرگان از مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا، خاطرنشان کرد: میزبانی گرگان تا اینجای کار عالی بوده و تماشاگران زیادی هم به سالن مسابقات آمده‌اند.

دیدار تیم‌های لبنان و اردن در روز نخست مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان با برتری ۹۶ بر ۴۹ لبنان همراه بود.

لازم به ذکر است؛ مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا با حضور تیم‌های ایران، لبنان، سوریه، اردن و عراق، به میزبانی گرگان در حال برگزاری است.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/202 

منبع: مهر