سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال ایران گفت: بازی خیلی خوبی بود و هر بازی سختی خودش را دارد و بازی نخست هم گره‌ها و سختی‌هایی دارد اما ما همه تلاش خود را برای قهرمانی در این بازی‌ها به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی آرزومندی عصر امروز پس از بازی تیم ملی نوجوانان دربرابر تیم بسکتبال نوجوانان عراق اظهار داشت: بازی را خوب آغاز کردیم و بچه‌ها چیزهایی که از آنها خواسته بودیم را به نسبت خوب انجام دادند و تیم در کل خوب عمل کرد و امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم و قهرمان شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال ایران تاکید کرد: تیم عراق تیم قویی نبود و بچه‌های ما هم از یک اردوی بدنسازی 40 روزه آمده بودند و ما به بچه‌ها خیلی سخت نگرفتیم تا برای بازی‌های بعدی روی فرم قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: تیم عراق 40 دقیقه دفاع می‌کرد و رقیب اصلی ما در این تورنمنت لبنان خواهد بود که البته پس از ما بهترین تیم این دوره خواهد بود، اما ما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بسکتبال ایران حضور تماشاگران گرگانی را قوت قلب تیم اعلام کرد و افزود: حضور تماشاگران می‌تواند به بهتر شدن بازی‌ها و مسابقات تیم ملی کمک کند.

آرزومندی به گرمای سالن هم اشاره‌ای کرد و تاکید کرد:گرمای سالن تیم‌ها را اذیت می‌کند و این شرایط خوبی نیست.

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشور دباره خط خوردن امیر حسین عشقی بسکتبالیست گرگانی هم گفت: امیرحسین کنار تیم است و وی سرمایه بسکتبال ایران است و در کنار تیم هست و من سعی کردم بهترین تصمیم را بگیرم.

وی درباره بازی‌های تیم ملی هم گفت: فردا استراحت داریم و دوشنبه به مصاف اردن، سه شنبه با لبنان و چهارشنبه به مصاف سوریه خواهیم رفت.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/206 

منبع: تسنیم