سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان گفت: از بازیکنانم راضی هستم و هر بازی برای پیروزی به میدان می‌آییم و بچه‌ها با تمام توان می‌جنگند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی آرزومندی عصر امروز پس از پیروزی تیمش برابر تیم بسکتبال نوجوانان عراق در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: بازی اول همیشه سختی‌های خاص خود را دارد اما بازی برای ما کمی بهتر شروع شد.

وی ادامه داد: تیم عراق تیم خیلی قوی نبود و سعی کردیم علاوه بر اینکه خیلی به بازیکنان فشار نیاوریم، خیلی هم بازی را ساده نگیریم و برنامه‌هایی که برای بازی‌های آینده نیاز داریم را اجرا و تمرین کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان خاطرنشان کرد: از بازیکنان راضی بودم چون از یک فشار بدنسازی 45 روزه وارد این بازی شدند اما عملکرد خوبی داشتند.

آرزومندی در خصوص عملکرد ضعیف تیمش در کوارتر چهارم تاکید کرد: اختلاف ما زیاد بود و تیم مقابل 45 دقیقه دفاع سخت انجام داد وما هم نخواستیم خیلی به بازیکنان فشار وارد کنیم.

وی درباره دیدار امروز لبنان و پیروزی مقتدرانه این تیم برابر اردن، گفت: همیشه لبنان از تیم‌های بسکتبال خوبی در رده‌های مختلف برخوردار بوده چون ورزش اول کشورشان بوده و فکر می‌کنم رقیب اصلی ما در این مسابقات همین تیم است.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان درباره پیش‌بینی‌اش از کسب نتیجه در این مسابقات، تصریح کرد: ورزش قابل پیش‌بینی نیست و هر بازی شرایط خودش را دارد و مطمئنم که بازیکنانمان تمام تلاششان را برای کسب نتیجه انجام خواهند داد.

آرزومندی درباره جو سالن گرگان، گفت: اولین باری است که تیم ملی در گرگان بازی می‌کند و این حضور عالی باعث دلگرمی ما و بازیکنان خواهد شد.

وی گفت: ماشاالله تعداد تماشاگران خیلی زیاد است و با وجود آنکه امکانات سرمایشی خوبی در سالن فراهم شد اما سالن کمی گرم بود اما به دلیل حضور چند روزه ما در گرگان به این گرما عادت کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان درباره سوال یکی از خبرنگاران درباره نبود «امیرحسین عشقی» بازیکن خوب گرگانی در لیست 12 نفره تیم ملی و حواشی پس از آن، تاکید کرد: ما سعی کردیم کار درست را انجام دهیم و می‌بینید که امیرحسین کنار تیم است و این بازیکن سرمایه بسکتبال ایران و بعد گرگان است.

آرزومندی گفت: ما یک خانواده‌ایم و همه ما یک خانواده‌ایم و پس از آن حواشی ایجاد شده سکوت کردم و هیچ مطلبی را نگفتم و بزرگترهای من نظرشان را گفتند و من هم احترام می‌گذارم و شاید ما در این خصوص کوتاهی و قصور کردیم اما ما سعی کردیم بهترین تصمیم را برای این بازیکن بگیریم.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/209 

منبع: فارس