امروز طی حکمی از سوی رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، محمدمهدی ایزدپناه به عنوان عضو جدید کمیته فنی فداسیون بسکتبال معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، انتخاب او به عنوان عضو جدید کمیته فنی مقارن شد با آغاز رقابتهای بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان.
ایزدپناه که تماشاگر ویژه دیدار ایران و عراق در روز نخست رقابت ها بود به سایت فدراسیون بسکتبال گفت: از دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال تشکر ویژه دارم که باعث شد علاقه مندان زیادی در گرگان شاهد برگزاری رقابت هایی بین المللی در شهرشان باشند. با اینکه روز نخست رقابت هاست اما شور و هیجان زیادی در سالن دیده می شود.
وی افزود: امیدوارم مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا باعث شود در آینده شاهد برگزاری تورنمنت های بین المللی دیگری در گرگان باشیم. شور و حال زیادی در سالن امام خمینی وجود دارد که در سنوات گذشته این شور و حال را نمی دیدم.
ایزدپناه گفت: ما روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کردیم و حالا نتیجه اش را می بینیم. این رقابت‌ها بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهاست. این تورنمنت ها روی روحیه بازیکنان نوجوان تاثیرگذار است و آنها را به سمت بسکتبال می کشاند. از مسئولان بسکتبال گرگان بابت برگزاری این رقابت ها تشکر می کنم.
وی درباره انتخاب خود به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: کمیته فنی در واقع سیاست های بسکتبال کشور را تعیین می کند و در انتخاب مربیان رده های مختلف نقش دارد. در کنار سایر دوستان و پیشکسوتان هر کاری بتوانم برای بسکتبال انجام می دهم. تجارب چهل ساله ام را در اختیار بسکتبال قرار می دهم.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/210 

منبع: سایت فدراسیون بسکتبال