سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران با تمجید از هواداران گرگانی تاکید کرد تیم ایران به ویژه در دفاع عالی بود.

به گزارش روابط عمومی، علی آرزومندی در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و عراق گفت: از هواداران خوب گرگان ممنونم که امروز تیم را با حمایت پر شور خود تنها نگذاشتند. من همیشه برای آن‌ها احترام قائلم ولی ما مسئولیت‌هایی داریم که می‌خواهیم به بهترین شکل ممکن آن را به انجام برسانیم. 

او درباره دیدار با عراق و پیروزی قاطع تیم ایران توضیح داد: این نخستین تجربه تیم ملی نوجوانان در یک دیدار رسمی بین‌المللی بود. البته انتظار بازی سخت‌تری را داشتیم اما با عملکرد خوب بچه‌ها، بازی بدون مشکل پیش رفت و تیم در مجموع بازی خوبی انجام داد. 

سرمربی تیم نوجوانان ایران درباره عملکرد خوب دفاعی ایران هم گفت: کار با تیم‌های رده پایه ویژگی‌های خودش را دارد. در این رده سنی باید استعدادها را پرورش داد و هنوز بازیکنان به مهارت‌های لازم نرسیده‌اند. با وجود این ما روی دفاع تیمی کارهای زیادی در تمرینات انجام دادیم. فکر می‌کنم از 30 امتیازی که امروز به عراق دادیم، نیمی از آن‌ها روی اتفاق به دست آمد و گرنه می‌توانستیم حتی قاطعانه تر ببریم. 

آرزومندی با اشاره به دیگر تیم‌های حاضر در این تورنمنت هم اشاره کرد: امروز بازی لبنان و اردن را دیدیم. لبنان تیم خوبی دارد و بین رقبای ما بهترین تیم است. ما برنامه خودمان را دنبال می‌کنیم تا انشاالله در گرگان به قهرمانی برسیم.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/211 

منبع: سایت فدراسیون بسکتبال