بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: از حضور در تیم شهرداری گرگان خوشحال می‌شوم زیرا بسکتبال گرگان هواداران زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اوشین ساهاکیان شامگاه دوشنبه در حاشیه مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هنوز تیم‌های لیگ برتر بسکتبال به طور جدی با بازیکنان وارد مذاکرده نشده‌اند زیرا جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر بسکتبال ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود و پس از آن مذاکرات برای یارگیری آغاز خواهد شد.

وی افزود: از حضور در تیم شهرداری گرگان خوشحال خواهم شد زیرا بسکتبال گرگان هواداران زیادی دارد که فوق العاده هستند و امیدوارم همواره شان این تیم در لیگ برتر حفظ شود.

وی تصریح کرد: پیش از برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر بسکتبال چیزی مشخص نیست و کسی از قوانین فصل جدید لیگ برتر اطلاعی ندارد، باید این جلسه برگزار شود و سپس پیشنهادها را بررسی کنم.

بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی گفت: دلیل اصلی این خداحافظی مشکلات شخصی‌ام بود و احساس کردم باید جا را برای جوان‌ترها باز کنم.

ساهاکیان اضافه کرد: تیم ملی بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش دارد و با خداحافظی من از تیم ملی، بازیکنان جوان می‌توانند در این رقابت‌ها و همچنین مقدماتی جام جهانی فرصت بازی پیدا کنند.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/223 

منبع: مهر