سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران گفت: ما از نظر ذهنی آماده این دیدار نبودیم و پراشتباه ظاهر شدیم و پنالتی‌های فراوانی را از دست دادیم. متاسفم که شرمنده هواداران پرشور گرگانی شدیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی آرزومندی عصر امروز در پایان دیدار تیم‌های نوجوانان ایران و لبنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چیزی که از اول به ما یاد دادند این است که تیمی که از نظر ذهنی آماده است برنده می‌شود.

وی افزود: ما از نظر ذهنی آماده این دیدار نبودیم و پراشتباه ظاهر شدیم و پنالتی‌های فراوانی را از دست دادیم. متاسفم که شرمنده هواداران پرشور گرگانی شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران درباره پنالتی‌های از دست رفته ایران افزود: فکر می‌کنم پرتاب آزاد یک مهارت روحی و روانی است و فشاری روی بازیکنان نیست. ما خیلی اشتباه داشتیم و پنالتی بخشی از آن بود. به هرحال من نیمه پر لیوان را می‌بینیم. این‌ها بچه‌ها 15 ساله‌اند و بسیار بااستعدادند. روزی که آن‌ها را انتخاب می‌کردیم به آینده می‌اندیشیدیم نه اینکه در 2 ماه نتیجه بگیریم. خوشبختانه اگر فردا سوریه را ببریم، برای بازی‌های آسیایی انتخاب می‌شویم. سعی می‌کنیم با زمانی که در اختیار داریم ضعف‌هایمان را بر طرف کنیم.

وی گفت: تیم حریف خیلی با تجربه‌تر بازی کرد و ما پراشتباه ظاهر شدیم. 10 امتیاز عقب بودیم اما این فاصله را جبران کردیم و یک امتیاز هم پیش افتادیم و بازی را گرفتیم. اگر توپ را نگه می‌داشتیم آن‌ها باید روی ما فول می‌کردند اما همان توپ را لو دادیم و آنطرف سه خوردیم اما این بخشی از بسکتبال است.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران اظهار کرد: من دنبال بهانه نیستم. من در همه مصاحبه‌هایم این را گفته‌ام که این نسل با تغییراتی که فدراسیون اعمال کرده، 3 سال است در رده خود بازی نکرده‌اند و این دیدار تنها بازی تجربه برای ما بود. آن‌ها با تجربه تر از ما بودند و ما 40 روز دور هم جمع شدیم و این تیم را تشکیل دادیم. بسکتبال لبنان بسیار با کیفیت است.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران درباره اعتراض شدید به داور که منجر به تکنیکال شد، گفت: ببینید ما میزبانیم اما داوران خطاهای واضح را نمی‌گیرند. نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم اما ما تنها تیمی در غرب آسیا هستیم که عرب نیستیم اما همه داوران عرب زبانند. دوست ندارم شائبه درست کنم و این‌ها بهانه است ولی نمی‌دانم چرا داور خطای واضح زیر سبد را نمی‌گرفت.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/227 

منبع: تسنیم