سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران گفت: هنوز از شکست شب گذشته مقابل لبنان ناراحت هستیم و سعی کردیم برای دیدار مقابل سوریه بازیکنان را بازسازی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آرزومندی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران پس از پیروزی تیمش مقابل سوریه و قرار گرفتن در جایگاه دوم مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان، اظهار کرد: هنوز از شکست دیشب مقابل لبنان ناراحت هستیم زیرا این شکست ضربه سنگینی از لحاظ روحی به بازیکنان وارد کرده بود.

وی افزود: پس از شکست دیروز سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ روحی بازسازی کنیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و در بازی مقابل سوریه با اختلاف زیادی پیروز شدیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران با بیان اینکه شکست مقابل لبنان را جبران خواهیم کرد، گفت: با تمام توان در تورنمنت‌های بعدی حاضر خواهیم شد تا از دست دادن قهرمانی در این رقابت‌ها را جبران کنیم.

آرزومندی ضمن تشکر از تماشاگران گرگانی که در طول مسابقات از تیم ملی بسکتبال نوجوانان حمایت کردند، تصریح کرد: واقعا این تماشاگران سرمایه بسکتبال هستند و امیدوارم در آینده گرگان میزبانی‌های بزرگ‌تری در مسابقات بسکتبال داشته باشد.

دیدار تیم‌های ایران و سوریه در روز پایانی مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در گرگان با برتری ۱۰۳ بر ۳۱ ایران همراه بود.

لازم به ذکر است؛ مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا به مدت پنج روز با حضور تیم‌های ایران، لبنان، سوریه، اردن و عراق، به میزبانی گرگان برگزار شد.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/231 

منبع: مهر