تیم ایران با پیروزی مقابل سوریه در پایان دور رقت مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پایانی مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا بعدازظهر چهارشنبه تیم‌های ایران و سوریه در سالن امام خمینی (ره) گرگان و در حضور هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۱۰۳ بر ۳۱ ایران به پایان رسید.

ملی پوشان ایران در هر چهار کوارتر این دیدار به ترتیب با نتایج (۹ - ۳۳)، (۴ - ۲۵)، (۷ - ۲۰) و (۱۱ - ۲۵) به برتری رسیدند.

در این دیدار تیم ایران با سرمربیگری علی آرزومندی و ترکیب اولیه رضا نظری کیا، معین خرسندی، پویا حقی، امیرحسین نصیرایی و پارسا فلاح در میدان حاضر شد و تیم سوریه با سرمربیگری ایاد عبدالحی و ترکیب اولیه جاد کودسی، عدی حمد، احمد محمود، جعفر احمد و محمود خانتومانی به میدان آمد.

در پایان دور رفت مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا، لبنان با چهار برد در جایگاه نخست قرار گرفت، ایران با سه برد دوم شد و سوریه با دو برد در مکان سوم قرار گرفت، همچنین تیم‌های اردن با یک برد و عراق بدون برد به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

لازم به ذکر است؛ مسابقات بسکتبال نوجوانان غرب آسیا به مدت پنج روز با حضور تیم‌های ایران، لبنان، سوریه، اردن و عراق، به میزبانی گرگان برگزار شد.

Http://justgorganbasketball.blog.ir/post/232 

منبع: مهر